Mama's maaltijden en HAK ontwikkelden samen een shakshuka-verspakket beschikbaar bij de PLUS. Foto: Lex Salverda
Mamaâs maaltijden en HAK dagen gezamenlijk private label uit door de lancering van een verspakket.
Serdar Tolenaar begon in mei 2021 met twee compagnons een bedrijf in kant-en-klaarmaaltijden. Ondertussen levert Mamaâs maaltijden aan supermarkten door het hele land en is het assortiment uitgebreid naar onder andere koelverse broodjes en diepvriesmaaltijden. Met een sterk merk als HAK wil Mamaâs maaltijden nu uitbreiden in de verspakketten. HAK zag een perfecte match met hun missie: zoveel mogelijk mensen helpen meer groenten en peulvruchten te eten. Eiwit Trends sprak Tolenaar en Nicole Lith, key accountmanager bij HAK, over de samenwerking.
Mis geen enkel topverhaal op Eiwit Trends
Dit premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees
Beperk risico's met betere investeringen
Versterk je ketenpositie met de juiste partners
Versnel innovaties met de nieuwste trends
Beleef journalistiek van top niveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.
Chris Polkamp
Wendy Noordzij
Alieke Hilhorst