Skip to content

Mama’s maaltijden en HAK ontwikkelen samen verspakket

Eiwit Trends spreekt Serdar Tolenaar (Mama's maaltijden) en Nicole van Lith, key accountmanager bij HAK, over de samenwerking.

Mama's maaltijden en HAK ontwikkelden samen een shakshuka-verspakket beschikbaar bij de PLUS. Foto: Lex Salverda premium

Mama's maaltijden en HAK ontwikkelden samen een shakshuka-verspakket beschikbaar bij de PLUS. Foto: Lex Salverda

Mama’s maaltijden en HAK dagen gezamenlijk private label uit door de lancering van een verspakket.

Serdar Tolenaar begon in mei 2021 met twee compagnons een bedrijf in kant-en-klaarmaaltijden. Ondertussen levert Mama’s maaltijden aan supermarkten door het hele land en is het assortiment uitgebreid naar onder andere koelverse broodjes en diepvriesmaaltijden. Met een sterk merk als HAK wil Mama’s maaltijden nu uitbreiden in de verspakketten. HAK zag een perfecte match met hun missie: zoveel mogelijk mensen helpen meer groenten en peulvruchten te eten. Eiwit Trends sprak Tolenaar en Nicole Lith, key accountmanager bij HAK, over de samenwerking.

Mis geen enkel topverhaal op Eiwit Trends

Dit premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees

Beperk risico's met betere investeringen

Versterk je ketenpositie met de juiste partners

Versnel innovaties met de nieuwste trends

Beleef journalistiek van top niveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Chris Polkamp

Chris Polkamp

Afbeelding

Wendy Noordzij

Alieke Hilhorst

Alieke Hilhorst

Abonneer vanaf €19,20/maand

Snel delen